ua

Залізні дороги

Залізниці на пост-радянському просторі (простанство колії 1520 мм) часто стикаються з проблемами оновлення рухомого складу та модернізації зношеного парку. До того ж умови експлуатації залізничного складу в нашому кліматі вкрай несприятливі особливо через сильні перепади температур (від + 50 ° до -60 °).

Нові лінійки продуктів, які розробляє Харківський підшипниковий завод, на відміну від інших відомих касетних підшипникових вузлів, спочатку спроектовані і оптимізовані під посилені умови експлуатації на «просторі 1520» (включаючи низькотемпературну стійкість до -60 ° С).

Сьогодні HARP представляє нове покоління енергоефективних «касетних» підшипникових вузлів з підвищеним міжремонтним ресурсом (800 000 км - 1 000 000 км), оптимізованими профілюванням, мікрогеометрією і термообробкою.

ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНАЯ ОТРАСЛЬ
ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНАЯ ОТРАСЛЬ cru-duplex

ПІДШИПНИКИ CRU DUPLEX
для грузовых и пассажирских вагонов

Підшипник роликовий радіальний з короткими циліндричними роликами і захисними шайбами ​​здвоєний зі збільшеним міжремонтним пробігом (щодо аналогів) більш ніж в 2,5 рази - більше 800 000 км.

Призначений для установки в букси вантажних вагонів з навантаженням від осі на рейки 23,5 тонно-сил і щелепних прорізом бічної рами 320 мм, а також в букси пасажирських вагонів. Його конструкція повністю взаємозамінна з існуючим вузлом, він встановлюється замість комплекту серійно випускаються підшипників CRB (36-42726Е2М і 36-232726Е2М).

Результати підконтрольної експлуатації на мережі РЖД:

У вагонах, обладнаних підшипниками CRU Duplex, зафіксовано підвищення експлуатаційної надійності буксових вузлів - кількість отцепок по несправностей буксового вузла в рік на один наведений вагон в 4 рази менше в порівнянні з вагонами, обладнаними традиційними циліндричними підшипниками.

Reheniia_big21.jpg


ПІДШИПНИКИ CRU HARP
для букс локомотивов

Підшипник роликовий радіальний з короткими циліндричними роликами дворядний з захисними шайбами, ущільненнями.

Призначений для установки в буксові вузли локомотивів і являє собою закритого (касетного) типу дворядний підшипник з цільним зовнішнім кільцем, заповнений мастилом Klüberplex BEM 41-132 HARP, підібраний по радіальних і осьового зазору і внутрішніх діаметрів внутрішніх кілець. Геометрія роликів і кілець підшипника відрізняється спеціальними оптимізованими профілями, посиленими вимогами (літера «У») до механічної обробки поверхонь та спеціальній термічній обробці матеріалу.


ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНАЯ ОТРАСЛЬ crb


ПОДШИПНИКИ CRВ HARP 
для тяговых электродвигателей локомотивов

Нова конструкція забезпечує наступні переваги підшипника:

• збільшений міжремонтний пробіг до 1 млн. Км .;

• істотно знижений знос і високу енергоефективність за рахунок унікальної мастила Klüberplex BEM 41-132 HARP;

• підвищена надійність, завдяки оптимізованої конструкції і поліпшенню технологій, а також застосування спеціальної мастила;

• зниження експлуатаційних витрат за рахунок спрощення монтажу-демонтажу, збільшення міжремонтного пробігу, виключення доповнення (дозаправки) мастила;

• знижений рівень вібрації і шумності, що безпосередньо впливає на якість вироблених вузлів (зокрема, тягових двигунів і редукторів).


f2-01.png  you_tube-01.png  in-01.png