Залізні дороги
Залізниці на пост-радянському просторі (простанство колії 1520 мм) часто стикаються з проблемами оновлення рухомого складу та модернізації зношеного парку. До того ж умови експлуатації залізничного складу в нашому кліматі вкрай несприятливі особливо через сильні перепади температур (від + 50 ° до -60 °).
Нові лінійки продуктів, які розробляє Харківський підшипниковий завод, на відміну від інших відомих касетних підшипникових вузлів, спочатку спроектовані і оптимізовані під посилені умови експлуатації на «просторі 1520» (включаючи низькотемпературну стійкість до -60 ° С).
Сьогодні HARP представляє нове покоління енергоефективних «касетних» підшипникових вузлів з підвищеним міжремонтним ресурсом (800 000 км - 1 000 000 км), оптимізованими профілюванням, мікрогеометрією і термообробкою.


для грузовых и пассажирских вагонов
Підшипник роликовий радіальний з короткими циліндричними роликами і захисними шайбами здвоєний зі збільшеним міжремонтним пробігом (щодо аналогів) більш ніж в 2,5 рази - більше 800 000 км.
Призначений для установки в букси вантажних вагонів з навантаженням від осі на рейки 23,5 тонно-сил і щелепних прорізом бічної рами 320 мм, а також в букси пасажирських вагонів. Його конструкція повністю взаємозамінна з існуючим вузлом, він встановлюється замість комплекту серійно випускаються підшипників CRB (36-42726Е2М і 36-232726Е2М).
Результати підконтрольної експлуатації на мережі РЖД:
У вагонах, обладнаних підшипниками CRU Duplex, зафіксовано підвищення експлуатаційної надійності буксових вузлів - кількість отцепок по несправностей буксового вузла в рік на один наведений вагон в 4 рази менше в порівнянні з вагонами, обладнаними традиційними циліндричними підшипниками.

для букс локомотивов
Підшипник роликовий радіальний з короткими циліндричними роликами дворядний з захисними шайбами, ущільненнями.
Призначений для установки в буксові вузли локомотивів і являє собою закритого (касетного) типу дворядний підшипник з цільним зовнішнім кільцем, заповнений мастилом Klüberplex BEM 41-132 HARP, підібраний по радіальних і осьового зазору і внутрішніх діаметрів внутрішніх кілець. Геометрія роликів і кілець підшипника відрізняється спеціальними оптимізованими профілями, посиленими вимогами (літера «У») до механічної обробки поверхонь та спеціальній термічній обробці матеріалу.

для тяговых электродвигателей локомотивов
Нова конструкція забезпечує наступні переваги підшипника:
• збільшений міжремонтний пробіг до 1 млн. Км .;
• істотно знижений знос і високу енергоефективність за рахунок унікальної мастила Klüberplex BEM 41-132 HARP;
• підвищена надійність, завдяки оптимізованої конструкції і поліпшенню технологій, а також застосування спеціальної мастила;
• зниження експлуатаційних витрат за рахунок спрощення монтажу-демонтажу, збільшення міжремонтного пробігу, виключення доповнення (дозаправки) мастила;
• знижений рівень вібрації і шумності, що безпосередньо впливає на якість вироблених вузлів (зокрема, тягових двигунів і редукторів).