Корпусні підшипникові вузли HARP
Харківський підшипниковий завод успішно виробляє підшипники UC-типу - аналоги UCF, UCP, UCFL (YAR, YET, YEL) і корпусних вузлів на їх базі. Це нове покоління підшипників, яке розроблено для застосування в посівної, ґрунтообробної та збиральної техніки таких провідних світових виробників як John Deere, Claas, Case, New Holland, Lemken та інших.
При розробці даної лінійки були враховані всі особливості конструкції сільгосптехніки провідних виробників, а також особливі умови застосування даних підшипників і вузлів. Цією лінійці продукції не страшні ні високі температури, ні екстремальні зовнішні умови, адже ці підшипники здатні працювати при підвищених навантаженнях і мають широкий спектр застосування.
Самоцентруванню ЗОВНІШНЬОГО ДІАМЕТРУ підшипників і ВНУТРІШНЬОГО ДІАМЕТРУ КОРПУСУ
Зовнішній діаметр підшипника має сферичну шлифованную поверхню, відповідну сферичному внутрішньому діаметру корпусу, що забезпечує самоустановку між контактуючими поверхнями і компенсацію зсуву вузлів.
ЗБІЛЬШЕННЯ ТЕРМІНУ СЛУЖБИ підшипникового вузла
Підшипникові вузли використовуються в жорстких умовах експлуатації, при підвищеної запиленості, проникненні бруду і вологи в підшипниковий вузол і підвищених температурах. При зазначених умовах експлуатації властивості мастила в підшипниках погіршуються в короткий проміжок часу. Тому необхідно або проводити заміну старого мастила з відповідною періодичністю (для цього підшипникові вузли з чавунними корпусами мають прес-маслянки), або використовувати сучасні многокромочние (трьох- пятікромочние) ущільнення підвищеної герметичності, які забезпечують 100% захист і перетворюють підшипниковий вузлі в закрите, не обслуговуються виріб, який не вимагає пересмазиванія.
У підшипникових вузлах HARP для цих цілей використовується ущільнення підвищеної герметичності X-SHIELD.
ЕФЕКТИВНЕ УЩІЛЬНЕННЯ підвищеною герметичністю X-SHIELD
Підшипник має ущільнення X-SHIELD, що складається з термостійкого і маслостойкостью ущільнювача виготовленого з синтетичного каучуку і сталевий захисною шайби. Ущільнення встановлюється на зовнішньому кільці і стикається під певним натягом з поверхнею бортика внутрішнього кільця. Металева захисна шайба кріпиться на бортик внутрішнього кільця. Поєднання цих двох ущільнюючих елементів забезпечує захист від попадання пилу, бруду і вологи, так само збереження змащення в підшипнику, що гарантує максимальну ефективність роботи підшипника навіть в жорстких умовах експлуатації.
ВИСОКОМІЦНИЙ ЛИТИЙ КОРПУС
Чавунний корпус являє собою нероз'ємну монолітну конструкцію, яка забезпечує максимальну стійкість при будь-яких умовах експлуатації.
Так само HARP пропонує серію корпусних підшипникових вузлів HARP Rock, з корпусами з високоміцного чавуну ВЧ50. Вузли нової лінійки оптимізовані для застосування в грунтообробної техніки провідних світових виробників.
ПРИСТРІЙ, ЩО ВИКЛЮЧАЄ ОБЕРТАННЯ зовнішнє кільце підшипника В КОРПУСІ
На зовнішньому кільці підшипника є стопорний штифт, що забезпечує вільну самоцентруванню вузлів, а також виключає обертання зовнішнього кільця, що збільшує експлуатаційний термін служби підшипникового вузла.
ПОВНА Взаємозамінність підшипників і КОРПУСУ
Підвищена якість виготовлення підшипника і корпуса дозволяє забезпечити їх повну взаємозамінність в будь-який необхідний час експлуатації.
НЕ вимоглива до ПОСАДКОВОЇ ПОВЕРХНІ ВАЛА
Перевага использование даного виду ПІДШИПНИКІВ є НЕ висока вімоглівість при віготовленні вала. Чи не нужно ні загартування, ні полірування вала, якість поверхні такоже может буті невісокім.
Надійність продукції HARP на сьогоднішній день високо оцінили провідні виробники сільгосптехніки, серед яких «Ростсельмаш» і «Гомсельмаш», «Лозівські машини» і Elvorti («Червона Зiрка»), Мінський тракторний завод і Борисовський завод агрегатів, «Бобруйскагромаш» і Бобруйський завод тракторних деталей і агрегатів.
Також підшипники і підшипникові вузли HARP широко використовуються в комбайнах, тракторах, прес-підбирачах, жатках та інших агрегатах CLAAS, John Deere, New Holland, CASE і великій кількості сільськогосподарських машин інших виробників.