ua

Підшипники HARP для залізних доріг

Енергоефективні підшипникові вузли HARP Зі збільшенним ресурсом

Вперше спеціально розроблені під умови експлуатації «простору 1520» нові покоління енергоефективних «касетних» підшипникових вузлів з підвищеним міжремонтним ресурсом (800 000 км - 1 000 000 км), оптимізованими профілюванням, мікрогеометрією і термообробкою:

• Касетні вузли для букс вантажних і пасажирських вагонів - CRU Duplex і TBU 1520;

• Касетні вузли для букс локомотивів - CRU HARP;

• Закриті вузли для тягових електродвигунів локомотивів - CRВ HARP


переваги ПіДШИПНИКіВ HARP ДЛЯ залізничної галузі

- Збільшений міжремонтний пробіг більше ніж в 2,5 рази (800 000 км і більше).

- Підвищена експлуатаційна надійність буксових вузлів.

- Підвищена надійність торцевого кріплення (в конструкції CRU Duplex з бортовими кільцями).

- Динамічне осьове зусилля, яке передається на торцеве кріплення зменшено в 4 рази.

- Використовується унікальна мастило Klüberplex HARP, розроблена спільно з німецькою фірмою Klüber Lubrication (Freudenberg Group), єдина, яка поряд з рекордно високою опірністю до зносу і контактного усталостному поверхневому руйнуванню, низьким моментом опору при рушанні і русі, має низькотемпературної стійкістю основних характеристик до -60 ° С.

- Істотне скорочення трудомісткості і зниження витрат на монтаж при формуванні колісних пар, скорочення часу монтажу, виробничих площ, персоналу і енерговитрат.

- Можливість монтажу / демонтажу на наявному обладнанні: застосування здвоєних підшипників не вимагає придбання та встановлення нового спеціального обладнання.

certificat_WJP130x240.JPG certificat_WJP120x240.JPG 

harp_rail_small.jpg
  • +38 (057) 711-83-10
  • +38 (057) 710-11-68
  • +38 (057) 711-60-10
  • +38 (057) 711-28-02
  • buksa@upec.ua
f2-01.png  you_tube-01.png  in-01.png
  • HARP pentru căile ferate
  • CRU Duplex
  • Кольца
  • харп для железных дорог
  • харп для железных дорог
  • подшипник
  • TBU 1520
  • TBU 1520
  • Завод 2
  • Подшипники ХАРП
  • подшипник для жд

ОСНОВНІ підшипниковий РІШЕННЯ HARP ДЛЯ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ГАЛУЗІ


CRU DUPLEX для вантажних і пасажирських вагонів

products_harp-zhd.jpg Підшипник роликовий радіальний з короткими циліндричними роликами і захисними шайбами здвоєний.
  
Призначений для установки в букси вантажних вагонів з навантаженням від осі на рейки 23,5 тонно-сил і щелепних прорізом бічної рами 320 мм, а також в букси пасажирських вагонів.


CRU HARP для букс локомотивів

CRU HARP.pngПідшипник роликовий радіальний з короткими циліндричними роликами дворядний з захисними шайбами, ущільненнями.

Призначений для установки в буксові вузли локомотивів


TBU 1520 для вантажних і пасажирських вагонів

products_harp-zhd_1.jpgПідшипник дворядний з конічними роликами касетного типу.

Призначений для установки в букси / під адаптери вантажних вагонів з навантаженням від осі на рейки 23,5-25 тонно-сил і вище з щелепним прорізом бічної рами 260 мм, а також пасажирських вагонів.


CRВ HARP для тягових електродвигунів локомотивів

products_harp-zhd_2.jpgЦиліндричні роликові підшипники CRB HARP для рухомого складу зовнішнім діаметром від 200 до 400 мм.

застосування:

- вагонні для букс вантажних і пасажирських вагонів, електропоїздів - локомотивні для букс, двигунів, генераторів і інших машин.



Brendu_11.jpg
розробка

Основні фундаментальні дослідження і розробки виконані в Об'єднаному Інженерному Центрі (ОІЦ) УПЕК. Конструкторська реалізація - в «Українському конструкторсько-технологічному бюро підшипникової промисловості» (УКТБПП), також входить в ІГ УПЕК. Розробка спеціальних мастил і створення високоефективних касетних систем ущільнень здійснювалися спільно з відомими німецькими компаніями Klüber Lubrication, Simrit, що входять до складу Freudenberg Group. У розробках також взяли участь Всеросійський науково-дослідний інститут залізничного транспорту (ВНИИЖТ) і Всеросійський науково-дослідний інститут підшипникової промисловості (ВНІІПП).

Razrabotki_466x197_o_centre.jpg


застосування

Основні партнери в країнах СНД

Украина: ГП «Укрзализниця», Группа компаний Азовмаш, Крюковский вагоностроительный завод, Днепровагонмаш, Стахановский вагоностроительный завод, ХК «Лугансктепловоз», Лемтранс, ГП «Дарницкий вагоноремонтный завод», ГП «Укрспецвагон»

Россия: Российские железные дороги, Трансмашхолдинг, НПК Уралвагонзавод, Алтайвагон, Русская корпорация транспортного машиностроения

ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНАЯ ОТРАСЛЬ