Підшипники HARP для залізних доріг
Вперше спеціально розроблені під умови експлуатації «простору 1520» нові покоління енергоефективних «касетних» підшипникових вузлів з підвищеним міжремонтним ресурсом (800 000 км - 1 000 000 км), оптимізованими профілюванням, мікрогеометрією і термообробкою:
• Касетні вузли для букс вантажних і пасажирських вагонів - CRU Duplex і TBU 1520;
• Касетні вузли для букс локомотивів - CRU HARP;
• Закриті вузли для тягових електродвигунів локомотивів - CRВ HARP
- Збільшений міжремонтний пробіг більше ніж в 2,5 рази (800 000 км і більше).
- Підвищена експлуатаційна надійність буксових вузлів.
- Підвищена надійність торцевого кріплення (в конструкції CRU Duplex з бортовими кільцями).
- Динамічне осьове зусилля, яке передається на торцеве кріплення зменшено в 4 рази.
- Використовується унікальна мастило Klüberplex HARP, розроблена спільно з німецькою фірмою Klüber Lubrication (Freudenberg Group), єдина, яка поряд з рекордно високою опірністю до зносу і контактного усталостному поверхневому руйнуванню, низьким моментом опору при рушанні і русі, має низькотемпературної стійкістю основних характеристик до -60 ° С.
- Істотне скорочення трудомісткості і зниження витрат на монтаж при формуванні колісних пар, скорочення часу монтажу, виробничих площ, персоналу і енерговитрат.
- Можливість монтажу / демонтажу на наявному обладнанні: застосування здвоєних підшипників не вимагає придбання та встановлення нового спеціального обладнання.
CRU DUPLEX для вантажних і пасажирських вагонів
Підшипник роликовий радіальний з короткими циліндричними роликами і захисними шайбами здвоєний.Призначений для установки в букси вантажних вагонів з навантаженням від осі на рейки 23,5 тонно-сил і щелепних прорізом бічної рами 320 мм, а також в букси пасажирських вагонів.
CRU HARP для букс локомотивів
Підшипник роликовий радіальний з короткими циліндричними роликами дворядний з захисними шайбами, ущільненнями.
Призначений для установки в буксові вузли локомотивів
TBU 1520 для вантажних і пасажирських вагонів
Підшипник дворядний з конічними роликами касетного типу.
Призначений для установки в букси / під адаптери вантажних вагонів з навантаженням від осі на рейки 23,5-25 тонно-сил і вище з щелепним прорізом бічної рами 260 мм, а також пасажирських вагонів.
CRВ HARP для тягових електродвигунів локомотивів
Циліндричні роликові підшипники CRB HARP для рухомого складу зовнішнім діаметром від 200 до 400 мм.
застосування:
- вагонні для букс вантажних і пасажирських вагонів, електропоїздів - локомотивні для букс, двигунів, генераторів і інших машин.
Основні фундаментальні дослідження і розробки виконані в Об'єднаному Інженерному Центрі (ОІЦ) УПЕК. Конструкторська реалізація - в «Українському конструкторсько-технологічному бюро підшипникової промисловості» (УКТБПП), також входить в ІГ УПЕК. Розробка спеціальних мастил і створення високоефективних касетних систем ущільнень здійснювалися спільно з відомими німецькими компаніями Klüber Lubrication, Simrit, що входять до складу Freudenberg Group. У розробках також взяли участь Всеросійський науково-дослідний інститут залізничного транспорту (ВНИИЖТ) і Всеросійський науково-дослідний інститут підшипникової промисловості (ВНІІПП).
Основні партнери в країнах СНД
Украина: ГП «Укрзализниця», Группа компаний Азовмаш, Крюковский вагоностроительный завод, Днепровагонмаш, Стахановский вагоностроительный завод, ХК «Лугансктепловоз», Лемтранс, ГП «Дарницкий вагоноремонтный завод», ГП «Укрспецвагон»
Россия: Российские железные дороги, Трансмашхолдинг, НПК Уралвагонзавод, Алтайвагон, Русская корпорация транспортного машиностроения